Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2008 16:01 - Ей ...
Автор: arbi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 864 Коментари: 0 Гласове:
0



Честит имен ден, съкровище !

image

С такова име като твоето, усмивките са неизбежни ...

image

Любовта е безкрайна ...

image

... а щастието е просто задължително ... 

image

Never give up ... 

image

Head up ... 

image

P.S: Вчера имах имен ден ... 

Бях изненадана от начина по който си изкарах ... 
... лежерно излегнала се в леглото ... 
... настинката не се консултира първо с мен и ме повали като едното нищо .. да беше ме попитала щяхме да сe споразумеем по някакъв по-благоприятен начин за изкарване на празника ... :D ... 

Та относно горното послание ... получих го 7 минути преди полунощ ... накара ме да се усмихна и да се сетя, че това, което ми се случва ме прави по-силна и издръжлива ... независимо от обстоятвлствата и болката ... един вид подготовка ... :D ... 

Стана ми много мило .. и ако четеш това .. подейства  ми много ободряващо, доколкото беше възможно и ми даде сили да изкарам нощта подобаващо ... държах се мъжката и не се дадох без бой ...
... :D ... 

Хубаво е, когато знаеш, че някой ти мисли най-доброто и независимо разстоянието намира начин да ти покаже, че държи на теб и не те е забравил ... доброто, което правим ни се връща по много сладък начин ... 

Благодаря, че те има и че си в живота ми по един или друг начин ... 

Head up 
image
See ya




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: arbi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 142739
Постинги: 51
Коментари: 42
Гласове: 362
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930