Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2007 16:29 - Понякога те обичам ...
Автор: arbi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 905 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.01.2009 15:50


Понякога те обичам ... Понякога НЕ ... Понякога се нуждая от теб ... Понякога НЕ и те оставям да си тръгнеш ....

 

Понякога се впускаме ... Понякога падаме, но няма значение, скъпи, защото го вземаме от нас много бавно ... защото начина, по който се докосваме е нещо, което не можем да отречем ... и начина, по който се държиш ме кара да се чувствам жива ... Затова ЕЛА ...

 

Опитваш да се скриеш, аз знам какво правиш ... Когато наистина имаш нужда от мен ела и ме вземи !!!

 

Ти се приближаваш близко ...Усещам дъхът ти .. все едно светът изчезва, когато си около мен ... защото начина, по който се докосваме е нещо, което не можем да отречем ... 

 

Кажи, че го искаш !!!

 

Кажи, че се нуждаеш !!!

 

Аз казвам, че те искам ...

 

Аз казвам, че се нуждая от теб ...

 

Аз ще направя всички неща за теб и никога не бих сгрешила ... защото начина, по който се обичаме е нещо срещу, което не можем да се борим ... Заслужено те искам и това ме кара да се чувствам жива ..  Затова ЕЛА!!!

 

Кажи, че го искаш !!!

 

Кажи, че се нуждаеш !!!

 

Аз мога да ти покажа, пътя, който гледа към мен ...

 

 

Наистина ли имаш това, което е нужно ???!!!

 

Аз нямам време да чакам – ПОСЛЕДВАЙ МЕ !!!



Тагове:   обичам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: arbi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 142459
Постинги: 51
Коментари: 42
Гласове: 362
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930