Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2007 18:16 - Мъжете на живота ми I част :)
Автор: arbi Категория: Други   
Прочетен: 1769 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 16.08.2007 00:38


Ще отделя един цял пост за мъжете на живота ми :)))))

Те никога не ми противоречат ... винаги ходят, където аз им кажа и където аз искам ... винаги ми се радват като ме видят и всяка сутрин ме поздравяват  за добро утро с топла прегръдка :))) Как да не ги обича човек като са толкова непринудени и искрени :)))

Сега ще ви представя мъжете на живота си един по един :D и съм убедена, че няма да повярвате кой е бащата :D 

На първата снимка е олицетворението на бащата-гений наречен с името Ринти :))))

Той дари живот на доста кученца, но само две от тях останаха при нас ... Децата му не приличат много на него, в което ще се убедите в следващите снимки :D
image


Следва син №1 в списъка на Ринти-баща :) ... Казва се с гениалното име Арбек и също така надарен с много качества и добродететли :D


image


Отново Арби ... полегнала Тодорка удобно на спалнята и блажено си отпочива в горещия следобед :)))



image


Ето ги баща и син (Ринти и Арбек) в следобеден сън  ... опънали кълки блажено си спят в семейното ложе :))))

image

Ето го и Арбек ненаситния ... той е винаги готов да удари още един сън, докато лентяйства в следобедните часове :D

image

На някои снимки остава само да се насладим на гледката ... красив е :)


image

Еми фотогеничен тип е наш Арбек ... може да не прилича на пинчер, но е с много добра душа ... не знам майка му къде е бродила та се е пръкнал такъв, но евала на нея ... добро дете излезе .... радва дущата и е адски лубвеобилен :)))))

image

Ето дойде ред и на син №2 ... Той взе името на баща си, нарекохме го Ринти Junior ... той порастна още по-голям ... не знам на какво се дължи, но и той е много красив и лубвеобилен ... обичам си го и него ... забавен и добричък ... не живее у нас при баща си и брат си, но винаги когато мога ходя да го виждам ... 


image

Ето го и тук в една от редовните му пози :))))

image

Следва отново Арби ... готов за игра както винаги :)))

image

Ринти-баща на всички времена ... малък, ама резултатите са на лице :D

image

JR  .... стойка мамата си джаса :D 

image

Ринти в ролята на клоуна мой приятел :)))) 

image

И не мога да не завърша накрая с любимата си снимка ... много сладко спи ... даже понякога бяга насън ... много е емоционален дори в съня си ... :)))) .... няма равен ... особено, когато спи оплезен :D

image

Ами общо взето това е за сега ... Аз съм техен голям фен ... :))) ... Обичам мъжете на живота си  :))) и затова отделям целия пост за тях ... може по-нататък като има нови снимки да споделя още мили снимки с вас :))) 







Тагове:   мъжете,


Гласувай:
0



1. kassandra - :))) Поздрави за всички тях и за ...
20.06.2007 18:20
:)))
Поздрави за всички тях и за теб!!
цитирай
2. ady - :)))
20.06.2007 18:36
Сладкиши:))
цитирай
3. анонимен - ot edin tehen fen-prikazni sa
02.09.2007 21:57
tova sa unikalni ku4eta-neveroqtni sa i gi obi4am mnoggoooooooo;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: arbi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 142733
Постинги: 51
Коментари: 42
Гласове: 362
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930